I don't know were I'm going

Jag skrev ett hyfsat långt inlägg igår, men bloggen var emot mig och ville inte publicera det mer än som utkast. När jag läste igenom det nyss så hamnade det raskt i klasificeringen babbel och föräras därför inte mer än ett omnämnande. Jag gaggade mest om hur förjävligt synd det är om mig nu när jag är förkyld och hur gräsligt jobbigt det blir när man glömmer hela förkylningsarsenalen (näsdukar, nässpray, halstabletter o.s.v) .

När jag kom hem igår såg jag att jag hade fått ett mail från Sofia som förkunnade att jag fick MVG på min muntliga presentation av projektarbetet. Jag har aldrig fått MVG på något muntligt förut och är därför jätteglad. Det känns rätt skönt att jag inte har en sådan hemsk scenskräck längre,

Jag masade mig upp och gick till skolan imorse, men i mitt opigga tillstånd blev jag i det närmaste hemskickad av Lennart (hmm). Tur att jag bara hade matte då. Jag var okoncentrerad och korkad och sa en del smarta saker. Jag var kvar i skolan på håltimmen också. Lina och jag var tvungna att försöka göra vår redovisning om teleskopet i acceptabelt skick. Vi lyckades i alla fall förstå någotlunda och rita ett par overheadbilder.

Innan bussen gick kvart över elva var jag företagsam och gick på biblioteket och hämtade min beställda bok som anlänt. Det var ju i alla fall ett hyfsat tempo av dem, det tog bara fem dagar att få den.

När jag kom hem tryckte jag i mig lite ätbarheter och sedan satte jag mig på min feta röv i fåtöljen och där blev jag kvar. Det pågår ju en massa trevliga VM just nu. Åker jag inte skidor själv kan jag i alla fall göra det framför tv:n och känna mig lite delaktig. Först var det kombinationsstörtloppet för herrar och det gick ju inte så bra. Han med masken, Hans,är lite cool. Det är väldigt tufft att åka störtlopp igen efter en så vådlig vurpa som han gjorde. Usch. Det är roligt att se på störtlopp eftersom det går så fruktansvärt fort, man kan inte tänka sig att åka 100km/h på skidor. Sen blev det ju VM-GULD :'''DDD. De där skidskyttarna är så charmiga allihopa. Anna-Carin Olofsson är alltid så glad och positiv. Sen så diggar jag Björn Ferry skarpt, det är roligt att lyssna på honom när han pratar och Carl.Johan Bergman är också lite kul. Det var så roligt att de fick vinna stafetten. Jag satt och förbannade varje bom, man tänker inte på hur fruktansvärt svårt det där måste vara. Pricken kan ju inte vara stor inte, och det måste vara rätt skakigt. 

Imorgon ska jag till tandläkaren igen. De ska göra ett nytt försök att avlägsna mitt sista stygn, hur de nu ska lyckas med det. Det är typ helt övervuxet och syns inte allt. Jag lovar att de kommer att behöva operera bort det, vilket skulle medföra att jag får ett nytt stygn (hmm..??). Vi får väl se. Jag kommer att missa kemin, och det suger.

Födelsedag: 15 dagar kvar
Melodifestivalen: 16 dagar kvar
Håkki: 20 dagar kvar
(Ska se Brynäs-Linköping den 28:e. :''''DDDDDD) 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback