17 år

Idag fyller jag sjutton år. Det känns fruktansvärt gammalt för det första, men det är ju alltid roligt att fylla år. Tänka sig, om ett år är jag arton, det kan jag inte med mesta vilja i världen fatta. Fick en rejäl födelsedagspresent av skolan idag i form av ett fysikprov. Ett fysikprov som för min och Emmas del varade i tre och en halv timme. Dels var det svårt och dels var vi trögtänkta. Vi satt i alla fall över hela lunchen så vi fick ingen mat, dessutom kom vi nästan en timme försent till datakunskapen. Fniss. När jag kom hem fick jag panikstäda mitt rum så att det skulle nå acceptabel dammhalt utifall någon skulle få för sig att sätta sin fot där, dock blev det inte så. Mormor kom hit vid tre och Kurt och Margot kom hit vid fyra. Det fikades lite och hölls några givande diskussioner innan de av sedvanlig anledning (ååh, ni har ju så mycket att göra) fick bråttom hem.

Detta har jag fått:

- IPod-liknande mp3 (en silverfärgad Samsung på 1GB. Den är jättefin, ska ladda den full med trevlig musik snarast)
- Biljetter till Jill Johnsons konsert i Gävle (Wiehoo :'''''DDDD)
- Soffa (eller ja, jag ska få köpa en soffa till mitt nya rum)
- Påslakanset (svart med en massa små vita hjärtan)
- 1000 kr (500 av Pär och 500 av Kurt och Margot och farmor)
- Set med en massa olika lipgloss (det såg ut som chokladbitar, men när jag såg att en var rosa och en var orange förstod jag att det var läpplall)
- Dödskallehalsband
- Örhängen i form av stjärnor
- TV-bänk (mormor sponsrar mig med den som jag vill ha)
- En bok (På andra sidan Venus av Elisabeth Andersson)
- Nyckelring med briljanter i form av ett hjärta

Hoppas att jag inte glömde något nu (=

Imorgon är det Melodifestivalen, shit vad jag längtar.


Meddela din åsikt
Jag heter: Måns

grattis!

Jag heter: Sara

thaak (=

2007-02-24 @ 12:16:40
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: malin

grattis igen :)

2007-02-24 @ 13:27:21
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se
Jag heter: Sara

thaak igen (=

2007-02-24 @ 23:40:47
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback