we're maybe victims of the night

Jahapp. Jag orkar egentligen inte författa något alls, men nu är det i alla fall så att min nyårsoutfit är kirrad och jag är mycket nöjd med mitt inköp. Det blev ett långt svart linne med röda och silvriga krusiduller, mycket snyggt. Jag var inte så pepp på shopping i mellandagsträngseln, så jag blev väldigt glad när jag hittade en kärlek på första stället jag var in på.

Inhandlade även ett nytt SingStar och valet föll på Pop Hits eftersom det var ett rätt begränsat utbud. Den var i alla fall mycket kul, tog mig igenom några låtar i solotappning när jag kom hem. 

Sen åkte vi och käkade med mormis. Matintag non stop i nästan tre timmar. Först mat sen efterrätt sen fika sen choklad. Baaah, mätt och däst och trött som bara den. Tror att det blir sova snart.

Skrivkramp skrivkramp skrivkramp.

 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback