the end of the road

Idag ska Sara sitta på sin feta röv i en fåtölj och försöka göra lite nytta. Tänkte ta mig an mitt projektarbete och försöka skriva den där God Damn slutdiskussionen så att det blir färdigt nån gång. Känner bara att jag hatar det just nu, men när jag börjar i trean sen så kommer jag nog att älska det.

Det är även klart nu att det blir lall hos Gustav på nyår. Wiehoho. I'll be there and I'll do that, eller nåt. Nej men kulans ska det bli i alla fall. Är lite tagg nu faktiskt.

Fika med mammsen står näst på tur på dagordningen.

Tjing

Meddela din åsikt
Jag heter: Bells som fan

OJ, vad fin bloggen har blivit :)

Jag heter: Sara

Tack :)

2007-12-26 @ 19:24:23
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback