the Christmas in you..

Juldagen seems to be partydag på alla möjliga håll och kanter, men själv ställer jag mig frågan; Hur orkar ni? Mina planer för kvällen är ett lugnt och härligt ensamparty med "Tomten är far till alla barnen" och kanske någon annan mysig film. Jag kanske sjunger en sång, eller två. Jag kanske laddar upp några bilder från igår. Jag kanske filar lite på min årskrönika eller ägnar mig åt annat planlöst skrivande. Antingen detta eller så vältrar jag mig i emo-tankar och tycker synd om mig själv. Först ska jag i alla fall smälla i mig en hel massa härlig julmat, sen är det CHILL.

image316
Jaaaag såg Sara kyssa tomten jag.


Det hade kunnat varit någon annan, men det var bara tomtefan...

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback