testing time..

You Are 28% Evil

A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.
In some ways, you are the most dangerous kind of evil.
How Evil Are You?


Jessica gav mig en skojsig sida där jag skulle bekräfta min elakhet. Men vafan, jag är ju rena veklingen ju. Jag är tydligen snäll. Så pass snäll att jag talar om att det finns en hel massa skojiga test på den där sidan. Testa på bara.



You Have Low Self Esteem 68% of the Time

You tend to blame yourself when things go wrong, regardless of whether it's your fault or not.
You're anxious to please others and rely too much on their opinions. Learn to please yourself first, and your confidence will soar.
                                             How is Your Self Esteem?

Det här var väl kanske mindre bra, men ack så sant. Jag trodde att siffran skulle bli högre faktiskt.


Your Native American Name Is...

Makkitotosimew Mika

Your name means: Large Breasted Intelligent Raccoon
                                              What's Your Native American Name?

Så, här har ni en storbröstad intelligent tvättbjörn.

Men nu är det nog natt.

Meddela din åsikt
Jag heter: sara

åh, sånt är skoj..ska göra när jag får tid!


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback