sing for joy

Två timmar kvar... sen komemr det hit en massa kul folk för att förgylla min kväll med lite sång. Jag är taggtaggtaggad för att tvåla dit dem ordentligt med min vackra stämma. Känns så. Fyra av mina sex planerade gäster sjunger i kör, eheh. Någon som inte kan sjunga som vill tävla mot mig?

Har inte gjort något speciellt idag. Var upp till Hofors en snabbis för att kirra lite förfriskningar till ikväll. Ett kilo godis blev det, så nu jeflar ska det snaskas.

Jag var även tvungen att besöka apoteket och rigga upp med en laddning nya piller. Det verkar som om jag kört fast i det träsket igen eftersom jag för andra natten irad låg vaken till tre, trots att jag var så jävla trött. Det här blir inget jullov som jag kommer ur utvilad om det ska fortsätta såhär, fast jag kommer å andra sidan aldrig ur något lov utvilad. Tänk om man kunde få vakna på morgonen (och då menar jag inte elva, halv tolv) och känna att fasiken vad pigg jag är. 

Nu lämnar vi trötthetssnacket och övergår i piggt tillstånd. Klockan masar sig fram här och jag taggar vidare. Nu ska jag äta lite och sedan ägna mig åt egenvård. Tamtamtam.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback