in fact I'm a bit of a bore

Pampampampam.. JULLOOOOV :)

Vi hade avslutningslall på Hoforshallen med dans runt granen och volleyboll som förra året. Dansandet var helfestligt eftersom Guido återigen spökat ut sig till tomte i en dräkt som inte riktigt satt på plats. Diggade verkligen Emmas kommentar då "Vafaan, Guidos mage håller på att ramla ner i byxorna". Till slut slängde han magen åt helvete och så var det bra med det. Sen var det volleybollen, massa länge. Först två sömnpillersmatcher där tvåantjejorna förlorade mot ettorna och tvåankillarna vann mot ettorna. Oh yeah. Men lärarna mot treorna var lite festligare. Lärarna vann så det var väl bäst för husfriden. Diggade att min kemilärare hade en t-shirt som det stod "lazy girls club" på. Diggade även att den överseriöse matteläraren på SP spelade i mössa och flängde runt och gjorde en massa armhävningar och situps och annat tjofs när han var utbytt. Josse höll på att avlida.

Sedan hade jag en kvart på mig att ruscha till bussen. Skulle in till Gavloe och fixa det sista med julklapparna. Nu är jag klar med det så det känns ju bra. Jag höll påatt krocka med en människa mitt på torget och han bara "Ja, vi hade ju hela torget på oss". Ehe. Aaaah. Nu känner jag mig en massa fattig och vetskapen om att jag är skyldig mammsen 900 är ju inte så kul. Någon som har ett jobb åt mig?

På kvällans ble det film på Lökihouse. Första gången sen sommarlovet för min del. Trevlans trevlans. Vi såg Wallanders "Mörkret" som jag av någon anledning kom att tänka på när jag satt på bussen till Gävle. Tänkte på hur jävligt allt var, tänkte på den där stackars knarkartjejen och tänkte på att jag ville se den igen. Där var det någon sorts tankeöverföring med andra ord. Vi såg även "Sova med fienden" som var helt hemsk. Hata alla fukking kvinnomisshandlare med kontrollbehov. Sen blev det en nattpromme med Ida och Lök. Mest troligt min enda Torsanpromme det här lovet. Förstår inte varför Ida måste jävlas och åka bort för.

Slaggade hos Ida inatt och sen tog jag kvart över två bussen till Hofors. Det vankades julfika hos mormis. Hon ska ju också jävlas och åka bort, men dock bara över julhelgen. Sabla tant. Det betyder att det blir en jul med enbart mamms och papps iår igen. Jag fick en julklapp också, men jag pausar med att öppna den tills på julafton.

Ikväll är det skoldans i Sandviken. Ska försöka tagga. Lite i alla fall. Vet dock inte vad jag ska ha på mig och det gör mig rätt opepp. Det är maskerad, men jag har inget att klä ut mig till. Jag har inte något att låta bli att klä ut mig till heller. Mindre skojsigt. Ida och jag kommer väl där och är en massa mobbade som de enda icke utklädda, men så får det vara. Vi ska ut och svänga våra inte allt förlurviga i alla fall.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback