and your painted on jeans

Idag lättade jag min julfettade röv ur den väl insuttna fåtöljen och for till träningen för en timmes motion. Såå skönt var det, men vågigt. Det var jag, Johan, Pär, Tony och Lena som trängdes på två banor. De är stora och simmar massa fort så jag hamnade i svallvågorna mest hela tiden. Men men, det blev i alla fall 2500 meter vilket kändes som en bra början på mitt nya aktiva liv. Ehe, det är ju bara en vecka tills man får röra på sig igen.

Imorgon ska mamma och jag till Valbo och trängas lite på mellandagsrean. Jag måste hitta något att ha på nyår. Linnet som jag tänkte ha, det som jag bara haft på första skoldansen i Sandviken, är spårlöst borta så jag måste försöka hitta något nytt. Min garderob består i stort sett bara av en himla massa ingenting. Jag fattar inte vart alla mina kläder, som jag inte har, har tagit vägen. Så det är syfte ett. Syfte två blir att köpa ett till SingStar-spel. Jag kan ju inte gasta schlagers hela livet, det blir ju lite enformigt. 

Men hur som helst.

På lördag är alla sångglada människor välkomna hit på lite spontan sjungning.

Sen taggar vi vidare mot årets sista dag. Wiehooo

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback