and a happy new year..

..let's hope it's a good one, without any fear.

Jaao, redo för nyår nu. Allt som kan tänkas behövas är kirrat och jag är taggtagg som fasiken. Väntar bara på signal från någon av mina medmänniskor att jag får förflytta mig de drygt 800 metrarna ner till Gustav. För första gången i historien står en väska med hemligheter i min hall, ehumm. Fast egentligen är de inte så hemliga, bara liite. Det ska bli väldans kuligt i alla fall. Baaah, smsa nu dåå.

Kan ta lite annat stuf så länge. Vi var hos Sofie igår och lekte lite. Hanna och Malin är fortfarande kvar där och jag och Malva fick dyka upp lite som gubben i lådan. Hanna skulle färga håret på Malin och Sofie och efter detta sysselsatte jag mig, tillsammans med Hanna och Malva om vartannat, med att snurra upp Malins hår på sugrör. Hon skall ha afro-look ikväll och jag det ska bli spännande att se resultatet. Väldigt sött var det i alla fall med sugrören. Heh. Det blev även lite Guitarr Hero och lite Buzz och lite ätande av daimtårta innan jag åkte hem halv elva.

Men... Kan jag få åka nuu? Please :''D 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback