-

Sara at 14,07
Sitter i skolan och undviker att åka hem. Bussen fräser förbi här utanför om ungefär fem minuter, men jag orkar inte. Orkar inte komma hem och konfronteras med alla saker jag har att göra. Orkar inte bry mig om någonting mer. Allt är bara åt helvete. Nedstämd, fukking nedstämd. Jag hatar allt och allt hatar mig. Har varit något zombieartad hela dagen. Gick omkring och var sjukt nervös och mådde en massa dåligt inför engelskaredovisningen. Det skulle ju gå sååå bra. Det var bara jag som redovisade idag. Ehe. Seriöst. Panik. Men nu har jag gjort det och jag vill veta hur det gick. Eller så vill jag inte det. Känslan är åt helvete. Känslan är att jag är körd nu. Riktigt ordentligt jävla körd. Jag vill få det bekräftat nu så att jag kan leta på första bästa snöhög att gömma mig i och slippa fundera mer. Jag orkar inte tagga för detta längre. Den lilla illasinnade djävulen på min ena axel viskar elaka kommentarer i mitt öra. Skärp dig, tönt. Sara, för i helvete, vad ska du med ett MVG i engelska till? Du är ju inte värd det, begriper du inte det? Det borde du ha insett för länge sen. Varför är du så jävla självgod och tror att du är så bra på allting? Du suger ju, och det vet du. Du kan inte prata engelska, du kan inte bygga meningar och du kan pinsamt nog inte stava heller. Du hänger inte med och förstår en text du läser och när du ska lyssna på talat språk är du körd direkt. Vad bygger du dina förhoppningar om ett MVG i engelska på? Är det inte dags att komma ner på jorden och inse att alla är bättre än du? Nej du, Sara, gå och dra något gammalt över dig och bekanta dig med insikten att ett VG i engelska är som gjort för dig. Det var väl precis vad du räknat med från första början, eller hur? Jag börjar hålla med. Jag skiter i detta nu. Har jag inte visat att jag kan så kan jag ju inte. That's it.

Meddela din åsikt
Jag heter: helenan

du får det att låta som något negativt att få VG i engelska. .__.

2007-12-19 @ 20:28:48
Jag heter: Sara

helenan: Jomen serrö, för mig ÄR det negativt. All respekt åt dem som skulle vara nöjda med det, men jag är inte det.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback