Would you send me an angel

Jahapp.

I måndags lekte jag med Hanna ett tag. Vi badade och badade och badade och åt digestivekex. typ. Det var mysigt. Jag älskar min Hanna-söt <33

På kvällen, efter att jag gjort ett ytterst litet ryck i simbassängen, cyklade jag till Torsåker. Det blev bad i malmjärn med Löks, Eklund, Ida, Dennis och Helen. Vi spelade lite volleyboll, jag sög. Sen åkte vi hem till Patrik för att kolla film. Filmen var skittråkig och jag var trött så jag häll på att somna. Löks skjutsade hem mig. Tihi. Cyklen blev kvar i Torsåker så den fick jag hämta hem tisdags

Anledningen till att jag behövde cykeln var att vi cyklade till Sannäs, jag, Hanna, Sofie och Niklas. Senare kom även Malva och Måns och ännu senare kom Gustav, Pontus och Larsson och ännu senare ändå kom Roghe. Vi badade en massa och hade allmänt myys. Sen grillade vi. Malva och Måns skulle absolut grilla lax. Laxhelvetet täckte upp hela grillen och luktade allmänt illa. Vi trogna korvgrillare fick plats längst ut på kanten. Min korv ramlade av och blev helt sandig. Men eftersom jag är så primitiv på gick jag och sköljde av den i sjön. När vi badat lite mer, sett solen gå ner, eldat litegrann och haft allmänt mys så åkte vi hem till mig och spelade Disney Trivial. Hanna ledde hur mycket som helst, men hon lyckades aldrig svara rätt i målrutan så hon fick knata runt varv efter varv i det sista örat. Tillslut orkade vi inte mer så Hanna och Sofie fick dela på segern.

Igår var vi i alla fall hos farmor på some kind of kräftskiva med Kurt och Margot. Kurt hade laddat upp med både kräfthattar och duk med kräftor. Eftersom jag inte äter kräftor gav jag min kräfthatt till Bjösse, men han blev inte så himla imponerad. Jag fick äta kyckling istället. Mycket trevligare. När de slörpade kräftor som bäst gick jag runt och knäppte intressanta kort istället. Mycket trevligare. När det sen blev mörkt gjorde Kurt eld i den stora grytan och så satt vi där hur länge som helst. Jag knäppte en massa fina kort på elden.

Meddela din åsikt
Jag heter: Måns

men lax e gått och grilla om det finns salt vilket oturligtvis inte fanns=( men jag orkade bara inte slösa pengar på korv när jag kude få en lax av malva
XD

2007-08-09 @ 21:32:49
Jag heter: Sara

Måns: ahahah, ni skulle ha tänkt på det då. Det är liksom ingen hit med salt korv så det är inte så konstigt att vi andra inte hade det med oss xD


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback