jag skulle vilja tänka klart

Nu ni govänner. Nu är det på detta lilla viset att jag börjar skolan imorgon. Det är även på det viset att jag inte tycker att det är någon vidare hit. Tänk, upp före klockan sex varje morgon bara för att den jävla bussen numer kommer att gå tio minuter tidigare. Det är tio ganska värdefulla minuter i min värld. I och för sig börjar jag klocka ett i morogn. Ganska skönt. Men dock. Okej, jag erkänner., Det ska bli väldigt skönt att komma in i rutiner igen. 

Det var egentligen inte det jag skulle skriva. Igår var det action i Torsan igen. Sara was in town. Shittans. Jag har börjat säga Torsan, det måste ju tyda på att jag varit där för mycket. Nejdånejdå. Igår började vi ute hos Helensi i Eltebo. Det var världens längsta och guppigaste grusväg, men vi kom fram till slut. Ida och Bells fick guida mig. Vi gosade lite katt och åkte lite båt. Ida fick ro ut till mitten av sjön och sedan tillbaka igen.

Sen skjutsade jag Helena till Torsan. Jag brukar aldrig skjutsa, har bara gjort det ett par gånger, men vi kom fram hela och det var ju huvudsaken. Då traskade vi till Gästis där Karro hittade oss. Bells åt en läskig vegetarisk pizza med en massa skumt på och Helena köpte tomt pizzabröd. Det var lite komiskt. Jag körde varianten ät och tigg, det funkar alldels utmärkt ibland.
 
Efter Gästis knatade vi runt lite allmänt. Upptäckte bland annat att Torsåker skänkts en centrumskylt av någon godhjärtad person. Liksom, var ligger centrum i Torsåker? När Karro hånglat upp centrumskylten så kom Tess farandes. Då var det väl ungefär komplett. Då gick vi hem till Lökihouse och gjorde ingenting och hade skitkul. Sen ville folk ut igen. Helena och Tess gick nånstans och jag och Ida och Löki gick nånannanstans. Bells och Karro stannade kvar. Nånannanstans betyder ungefär sightseeing i Torsan. Jag har liksom ingen aning om vart vi gick, men jag fick i alla fall veta att här bor den och där bor den. Löki förvandlades till Emilia och gick runt med Idas handväska. Jag asgarvade ungefär hela tiden. Till slut hamnade vi i en busskur och bara satt. Då kom Kalle och tess i den beige mazdan. De hade tydligen skjutsat hem Helena. Kalle lyckades fickparkera i busskuren. Det är bra gjort. Han hade lite musik också. Så det blev väl lite allsång vid mazdan. Löki och Ida buggade och sen fick Lök alla att dansa nån jävla psykdans till Rednex Old pop in an oak. Jag höll på att krevera av skratt. Sedan tvingades vi med hem till Löks igen. Löken hittade en nästan oöppnad läsk i sin bil, hur något nu kan vara nästan oöppnat. 

Joru. Sen åkte jag hem och kom i säng vid tre. Vart tog dygnsomställningen vägen? I morgon ska jag tvinga upp mig själv klockan åtta trots att jag börjar först klockan ett. Men då jävlar. 

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

tomt bröd? det lät ju friskt :)

Jag heter: Sara

malin: ja, jag tyckte också att det var lite intressant faktiskt xD

2007-08-20 @ 15:54:19
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: helensi

Det var ju goooootttt! :( Pizzabroed is the shit.

2007-08-26 @ 20:18:24

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback