it's not the right time

Mor och far och jag var en sväng till Söderhamn idag. Inte sådär helt appropå utan vi skulle kolla på en ny bil. Det är en Volvo V50 maple red metallic, lite brunare än den vi har. Jättefin i alla fall. Vi provkörde ut till nåt havsbad och käkade glass. 

Sedan orkade inte jag lyssna på bilaffärer så de fick ställa av mig i centrum så jag fick knata omkring där. Söderhamn är inget high-tecställe men de hade i alla fall ett Kapp Ahl. Där köpte jag tre par trosor. Tjohej. Tre optikersaker och två hälsokost hade de också, söderhamnarna tycks ha lite klen syn må allmänt krassligt.
 
Efter att ha knatat affärsgatran upp och ner tre gånger hamnade jag i en pensionärspark på en bänk. Där satt jag och lekte med kameran lite och sedan började jag knalla tillbaka mot bilaffären. Hann inte så långt innan mor och far kom och plockade upp mig. Fortfarande med gamla bilen dock, den andra skulle det monteras prylar på och om vi ska ha den så ska dem hämtas på måndag.

Vi åkte till en mysig restaurang som hette Albertina. Där käkade vi och sedan fick jag köra hela vägen hem.

Snart kommer Malin och leker med mig. Vi ska se Pretty Woman och kanske nåt mer trevligt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback