i the end i started think about the beginning

Hejsan friends och resten vanliga. Idag, ska jag säga, har jag varit en riktigt huslig liten sak. Jag har bara gjort en massa nytta hela dagen. Typ. Det första jag var tvungen att göra var att genomsöka hela datorn efter virus. Jag fick någon knasig länk igår på MSN och sedan skickades den vidare till alla och flera har påstått att det är virus. Jag hittade dock inget och allt verkar som vanligt så. Vi får hoppas att inget krashar. Det kanske inte var så husligt, men dock. Sen drog jag en massa tapet i vardagsrummet. Vi ska tapetsera om och tydligen måste all gammal tapet avlägsnas först. Knasigt egentligen. Jag lovar att det sitter minst sju lager tapet där förut, den ena värre än den andra. Baah. Galet jobbigt var det i alla fall, och förjävligt ser det ut nu. När jag inte orkade mer fick jag ju städa efter mig. Dammsuga och greja. Det hör inte heller till vanligheten ska jag säga. Bara för att testa min husliga ådra ytterligare bakade jag en sockerkaka när jag var klar med städandet. Den ser helt förjävlig ut. Den fick stå inne för kort tid vilket fick till följd att den sjönk ihop och blev näst intill platt. Jag har inte vågat smaka den än. Som grädde på moset var jag ju tvungen att pratiskt taget skotta fram köket när jag var färdig. Jag ska inte försöka mig på sådant som har med matlagning att göra, det går ju bara åt helvete.

Bättre att hålla sig till säkra kort. Simning. Det kan inte bli så mycket fel. Idag kändes det till och med ganska bra. Jomenvisst. 2700 meter kan ni ju skriva upp, ni som är intresserade.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback