here comes the sun

Igår kväll drog jag hem till Rebecka och tittade på film. Myys. Meningen var att vi skulle ta oss upp till time och hyra något, men Rebecka hade så många filmer som jag inte hade sett så det behövde vi inte. Först såg vi The Sisterhood of the Traveling Pants. Den var jättebra. Jag har läst de två första böckerna och vad jag kan minnas stämde det ganska väl överrens med filmen. Det var i och för sig ganska längesen jag läste dem, men nu ska jag nog ta och läsa de två sista också. Därefter såg vi Thirteen. Den blev jag bara förbannad på. Den visar verkligen upp en skev bild av verkligheten och visar upp helt fel tonårsideal. Jaha, tänker alla dumma trettonåringar, är det sådär man ska vara för att vara cool. Nej, den filmen kan dö. Halv fyra kom jag i alla fall hem så jag är rätt mosig idag

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Var upp till kanalen en sväng och badade men Malin och Gustav. Vi knäppte lite hoppkort, jagade spindlar och allmänt chillade. Lite bilder finns i bdb då. När de gått hem satt jag kvar där på bryggan ett bra tag. Tänkte, grubblade, funderade. Det är ett väldigt bra tankeställe. Det är fint och det är fridfullt. Idag hade iofs kusins hundar en massa intressanta saker att säga lite titt som tätt. Jag bearbetade mina intressanta tankar i nästan en timme innan jag gick hem och badade med mamms.

image296
För nu ska det bli sommmmmar

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback