good is good but could be better

Here we go again. Nu är det färdigt, nu är det kört. En dag i skolan är avklarad. Rättare sagt, tjugo minuter i skolan är avklarade. Vi kom dit, fick lite info om schemat och stuf och sen fick vi gå hem igen.

"Imorgon och onsdag kommer att följa schemat. Det betyder att.. ja, ni ska vara här kvart över åtta och börja med att ha två timmar matte/fysik"

Mjukstart har de inte hört talas om på det där stället, bevisligen. Shit alltså.

Jag har fått en ny lärare i svenska och engelska också. Hon heter Kristin(e)/Christin(e) och verkar jättebra. Mjo. Trevligt. Det kan i alla fall inte bli sämre än det var, vilket känns väldigt bra. Men som sagt, hon gjorde väldigt bra intryck bara genom att presentera sig, så vi får väl hoppas på det bästa.

I morgon ska jag prova mitt nya busskort också. Kommer att komma aptidigt till skolan, men så får det bli.

Nu ska jag åka till träningen snart

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback