sweet thing

Nu har Magnus och Bella åkt hem. Nu ska jag fila det sista på packningen och se till att jag inte glömmer någonting hemma. Om ganska exakt elva timmar åker vi hemifrån. Ska bli så sjukt skönt att komma iväg en vecka. Nice.

image279 

Sötis <33


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

snygg frisyr ;) ha sjukt kul nu och tänk lite på mig som förmodligen kommer känna mig jäkligt blek när du kommer hem. ^^

Jag heter: Sara

malin: mjo, nog är jag väl allt lite brunare än jag var när jag åkte, men i jämförelse med vissa (som måste ha grundat rätt ordentligt) jättebruna historier kände jag mig ganska blek jag med. fniss

2007-05-08 @ 07:57:58
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback