some say: love, it is a river

Fy helvete vad kallt det var att åka moppe hem från träningen idag. Jag höll helt seriöst på att frysa ihjäl. Ändå hade jag ringt hem till mor så att hon tog med en extra tröja åt mig. Jag såg seriöst ut som en michelingubbe med puckelrygg. Jag hade tjocktröja, jacka och tjocktröja utan på det. Den undre tröjan och jackan hade huva, så det blev världens knöl av dem. Jag frös inte om överkroppen, men den tvågradiga kylan trängde igenom mina jeans och även genom de dubbla vantarna. Fartvinden som skapades isade mot den bara hakan under hjälmen och jag var som en stelfrusen isbit när jag avverkat de åtta kilometrarna hem. Det blev en kopp varm choklad när jag kom hem.

Träningen gick för övrigt superbra. Till en början var det segt, träningsvärken från igår gjorde att jag på insimmet knappt orkade lyfta armarna. Sedan släppte det. 3500 meter simmade jag idag, varav en 2000-metersserie med bara frisim. Simmade 1000m med sådana där gula paddlar då, vilka ger ett bra grepp i vattnet och gör att det bränner i överarmarna. Härligt är få känna lite grepp ibland, har ju inte världens största kardor.
 
Imorgon ska jag på hockey med Frida, Sofie, Josse och Emma. Vi ska se Euro Hockey Tour-finalen mellan Sverige och Ryssland. Det ska bli jätteroligt. Frida och jag åker in till Gävle vid elvatiden och kommer därmed in till tolv. Då ska vi gå och äta någonstans och sedan fördriva tid tills de andra kommer in vid fem. De måste ju hålla på och ha individuellt val till halv fyra och därmed ta kvart i fem bussen. När de kommer in ska vi fika och sedan åka ut till arenan. Roligt ska det bli.

Nu är det snark. Tjohopp

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

åh nej, the rose (rubriken) sjunger/spelar vi på musiken. bläääääääh. tänker bara på skolavslutningarnas falsksjungningar. x)

Jag heter: Sara

höhöhö.. jag tycker den är fin, fast inte med westlife utan i original. ska den sjungas på skolavslutningen?

2007-04-20 @ 16:10:09
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback