och nu vill hon falla fritt

Utför nu något slags turboblogg av den anledningen att jag kanske inte hinner blogga ikväll. Mange och Bella kom precis hit. Tussigull. Jag har inte sett dem på två månader nu och verkligen längtat efter dem. De stannar tills imorgon, så nu ska jag mysa med Bella heeela dagen/kvällen och en stund imorgon.

Helgen borde egentligen ägnas åt en massa plugg för att det inte ska bli tokstressigt när jag kommer hem sedan. men nu är det som det är. Jag har fortfarande inte blivit av med förkylningen och är därmed ganska kraftlös. Jag får ta igen det när jag kommer hem. Fysiken och Matten är väl mest kritiskt på det viset. Engelskan behöver jag bara se till att få färdig, det behöver inte ens bli bra. Svenskan får jag för hoppningsvis snart redan på i vilken nivå jag behöver producera något, men förhoppningsvis är inte kraven där så stora längre. Suck. Jag börjar tillfälligt tröttna på skolan. Vill ha sommarlov nu.

 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback