if i was young i would wait outside your school

Till att börja med vill jag bara uppmana alla att titta på det här. Jag vill inte att ni ska läsa inlägget, (min analys av melodifestivalens andra deltävling) utan bläddra ner och läs kommentardialogen. Helt seriöst, den här människan kan inte ha något liv. Det verkar som om hon (jag utgår ifrån att det är en tjej, killar brukar inte vara så fjålligt bitchiga) från början stört sig på att jag skriver mina egna åsikter i min blogg istället för sådant som intresserar henne. Det är så patetiskt löjligt så det är inte sant. Det är snart två månader sedan jag skrev det och hon hackar på mig än. Fy helvete.

Det var Skol-DM idag, en simtävling där man, som kanske hörs på namnet, tävlar för sin skola istället för för sin simklubb. Den är till för barn som går i fyran till nian, så i år fick jag inte vara med. Malin var med däremot, tuff brud. Själv var jag tidtagare på bana sex. Usch. Det är inte roligt att vara funktionär. Jag trodde inte att jag skulle vara funktionär, ingen hade sagt något till mig. Jag satt där i sekretariatet och trodde att jag skulle hjälpa mor min lite där, när Camilla helt plötsligt kommer och säger att jag ska vara tidtagare. Å fan. Tack för informationen tyckte jag då. 

Min kvällsmat idag bestod av tre kanelbullar och två kakor, näringsriktigt och bra. Jag kom lite försent till simhallen så jag hann inte köpa käk, därför fick det bara bli funktionärsfika till förtäring, men det var å andra sidan inte helt fel det heller.

Sim 77-folket simmade riktigt bra. Många medaljer och fina tider och sådant. Frida är så rolig och charmig. Hon visste att hon skulle få medalj på ryggsimmet men var inte säker på vilken valör det var. Då gick hon och oroade sig för om hon skulle kramas eller skaka hand med dem som eventuellt kom före henne på prispallen. Tur att hon vann så slapp hon bekymra sig. Fniss. 

Nu får jag den angenäma uppgiften att skriva resultatlistan. Det är helt okej egentligen, allt folk är ju redan inlagda så det är bara att byta ut alla streck mot placeringssiffror och tider och sedan kasta om dem lite så de hamnar i rätt ordning. Det går nog rätt fort, men imorgon ska jag plugga fysik och sedan träna så jag får se om jag gör den på onsdag kanske. Folk är så himla ivriga, de tror att de kan få den med sig på en gång, töntar.

Kemiprov imorgon. Tänk på mig kvart över åtta imorgon, då sitter jag och skriver prov. iiih. 

Meddela din åsikt
Jag heter: Sara

Mohaha. Jag var inte funktionär, I gave Bången a bitchslap - or not.

Jag heter: Sara

Sara: Han kanske inte hade frågat dig heller, eller? Han hade inte frågat mig, utan satte mig på en position ändå. Hate.

2007-04-03 @ 14:57:42
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: malin

tuff brud i lyxförpackning, HÖHÖ.

2007-04-03 @ 16:37:32
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se
Jag heter: Sara

Jo, han hade frågat mig. Men jag ignorerade :D

2007-04-03 @ 19:17:31
bloggintresserade klickar här: http://solsson.blogg.se
Jag heter: Sara

Malin: Jejj

Sara: Okejokej, så kan man ju också göra (=

2007-04-03 @ 21:21:07
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback