hur kan du då överge mig

Nu är mitt fantastiskt givande påsklov till ända. Helvete. jag har inte gjort någonting, i vanlig ordning. Jag har i och för sig producerat två skolarbeten, sett en massa bra filmer, hängt vid ddatorn, nästan läst ut "Stenhuggaren", fått in en del prylar i mitt rum, sovit länge, tränat och tagit det allmänt lungt. Det är väl så ett lov ska vara, men det blir ändå så tråkigt i längden och det känns helt meningslöst och outnyttjat när det är slut. Imorgon börjar skolhelvetet igen, eller inte helvetet, jag tycker om att gå i skolan, det är bara så jobbigt att gå upp på morgonen. Jag tänker åka moppe imorn, den har fått nytt batteri och funkar finfint nu. Dock är den fruktansvärt dammig, men det är ett faktum som nu måste ignoreras tills vidare. Efter skolan ska jag ner till mormor en sväng och gratulera på den riktiga födelsedagen och sedan åka upp på simhallen och sola lite innan träningen börjar. Vi får ju den stora äran att träffa våra små baddare igen imorgon, Malin och jag. Jag har verkligen längtat efter dem (läs: jag har smärre lust att dränka dem). Suck

Jag har himla dåligt samvete över att engelskaarbetet inte har blivit klart, helvete. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna få det färdigt. Jag ska göra ett allvarligt ryck på tisdag, då jag inte har några planer på att gå på svenskan. Får se om jag kan komma någon vart då. Det ska egentligen redovisas på onsdag, men något säger mig att jag måste ansöka om att få en vecka till på mig. Jag har inte ens börjat göra någon jämförelse, vilket skulle vara det centrala i arbetet, men jag har översatt den där lilla "grundfaktadelen", duktig Sara.

Det är nog idé att gå och sova nu. Heihoo

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback