Glad Påschk (=

image248
Kvastfylla är värsta sorten ska ni veta.


Jag hade smitt finfina planer för idag. Jag skulle gå min enda lektion i skolan och därmed sluta kvart över nio. Sedan skulle jag ta en stärkande promenad ner till Böle för vidare forskning i sommarjobbsbranschen. Därefter skulle jag beroende på hur mycket klockan hunnit bli antingen fortsätta min promenad ända hem eller också intaga första busshållplats och vänta på kvart över elva-bussen. Planen skrotades dock på träningen igår då jag på avbadet lyckades sparka i stegen varav min tå idag har antagit en rödböå nyans och gör förjävligt ont. Stackars mig. Imorse fick jag åka med mamma till skolan och sedan stappla till bussen kvart över elva. Synd om mig.  

Nu är det påsklov, härliga tider. Om någon har lust att hitta på något någon dag så är det bara att ringa. Jag ska inte göra någonting speciellt alls. Hemmatrök är Saras eviga melodi, så jag skulle verkligen uppskatta om någon ville avbryta det.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Måns

vart hittade du den häxan? XD
på måndag ska vi iaf kolla på sagan om ringen^^

2007-04-06 @ 09:06:55
Jag heter: Sara

Måns: Mamma hade fått den på mail och jag snodde den därifrån. Den är inte kopieringsskyddad så du kan ju sno den härifrån om du vill.

Jag vet, men det är typ det enda jag har inplanerat.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback