bakom mig gapar en avgrund

Jag tycker så mycket om min blogg, eller ja blogg.se för övrigt. Allting bara krånglar hela tiden. Nu kan jag exempelvis inte kommentera, varken på datorn uppe eller på min dator. Det suger. Vafan, varför hatar det mig för? Jag som är så söt och snäll. Jag skulle vara så himla generös med omdömen och skriva en massamassa kommentarer till folk, men nej då. Givetvis får jag en massa felmeddelanden och "sidan kan inte visas"-fjåll. Hata. Kan inte ens kommentera i min egen blogg. Får nog bli ett tredje gnällmail till den där Robert.

Uppdatering 12.49
Nu har jag mailat snubben, som visst hette Roland och inte Robert, förlåt. Dessutom publicerades inte det här inlägget fem i tio i morse, då hade jag knappt vaknat. Bloggen har nog lite feber, eller så tror den att den befinner sig någonstans där man ligger två timmar efter, kan tänka mig att jag publicerade 11,55. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback