and i will wear that dress

Ska snart åka till mormor och käka lite. Hon fyller år imorgon, men eftersom det opassande nog är en måndag tillika arbetsdag så ska vi fira henne idag istället.

Passar även på att påwsa lite i mina nya tunika-klänningar. Nu längtarlängtarlängtar jag till den 30:e april. Cypern here I come.

image250
Jättemysig guul. Det ser så fult ut när man står med en kamera i handen sådär, men vad gör man inte för konsten?

image251
Väldigt v-ringad och förvirrande mönstrad rööd. Och neehj, jag bäddar inte gärna sängen.

image252
Vit/beige skrynklig. De beigea (skriver man så) ränderna sticks lite smått och axelbanden är för långa, annars var den bra. Ignorera mitt ostädade rum i bakgrunden bara. Jag gillar verkligen att sprida kläder omkring mig.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

en sån där gul tänkte jag beställa (fast typ grå/svart eller nått) men sen upptäckte jag att den ju är v-ringad bak också, det tycker jag är obehagligt. :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback