and how do you wait for heaven

Onsdagar är inte kul. Just nu sitter jag i grupprummet och trökar i väntan på att min himmelska fotokurs ska ta sin början. Det absolut värsta är att jag hade så stora förhoppningar på den från början, jag trodde verkligen att jag skulle få lära mig att fotografera. Fotografera är det vi gör minst, istället får vi hela tiden sitta vid datorerna och hålla på med ett fotoprogram, ett fotoprogram som jag inte har hemma. Det betyder att jag inte kan någonting om det, och även att jag hinner glömma bort det jag eventuellt lär mig om det.

Nej det suger. Jag måste tröstäta. Just nu sitter jag och knaprar på ett av icas väldigt konstigt smakande digestivekex. Jag känner hur fruktansvärt mycket nytta jag skulle kunna göra eller gjort om jag fick åka hem på onsdagar istället. Jag har två svenskasaker och en engelskasak att göra över lovet, sanslöst. Har precis haft en timme engelska som jag som vanligt inte utnyttjat ett piss av. Istället för att skriva engelska gick jag ner på bruket (fan vad fult det låter) och inhandlade lite ätbarheter. Var tvungen att göra det om jag ska överleva träningen ikväll. När jag ändå var där passade jag på att undersöka lite mer sommarjobbsmöjligheter. Jag var in på Prix, men dit skulle jag återkomma i slutet av april när de visste om de som har förtur ville jobba eller inte. Jag var in på Ica också. Där tyckte de att jag skulle skriva ett brev om mig själv och lämna in så fort som möjligt. Okok.

Vi hade inget fysikprov idag, tur att jag lät bli att plugga igår. Istället fick vi ett hemprov att göra över lovet, ännu en sak att göra över lovet alltså. Jag kommer inte bli särskilt ledig känns det som.

Nu börjar fotohelvetet. Hejhopp

Meddela din åsikt
Jag heter: Sara

"gick jag ner på bruket (fan vad fult det låter)"
det gör det faktiskt, pinsamt ju att säga till folka som itnve bor här att man ska till bruket :P

Jag heter: Sara

Ja, det låter liksom tattigt, gammalt, fult...

2007-04-05 @ 21:55:57
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback