Valbo igen då :)

Den här gången med Malin och hennes mor. Fick erbjudandet om att följa med via sms igår, och det tackas det ju inte nej till. Jag inhandlade en jetefin brun/rosarandig tunnstickad tröja på JC. Jag har blivit helt kär i tunnstickade tröjor, de är så mysiga. Inhandlade även lite klistermärken att pryda min fina kalender med. Jag skulle även ta ut lite pengar för att se hur mycket jag har på kortet, eftersom jag har sprungit omkring och handlat på kortet ett tag nu. Men fick jag något kontoutdrag då? Självklart inte.

Snacka om att jag blir deprimerad över de här förbaskade biobränslena. När sjutton har jag tänkt att jag ska göra det där då. Igår gjorde jag absolut ingenting förutom en massa knasigheter, varför tog jag inte tillfället i akt att läsa/skriva då för? Nu har jag försummat hela helgen känns det som. Jag skulle kunna göra en liten ansträngning nu, men det känns som om det inte skulle bli så bra, och det finns en hel del saker som ses som betydligt roligare. Diciplin Sara, diciplin.

83047-149

Jag å tröjan ^^

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback