Vad ska man tycka?

Demokratidag idag med en hel hög politiker som sprang omkring huller om buller. Det debatterades hej vilt och Lina och jag försökte hinna med att lyssna på alla. Från början var jag så himla duktig och satt och antecknade vad de sa, men ofta jag orkade fortsätta med det då. Jag tycker både att det är synd och bra att jag inte får rösta iår. Det skulle ju vara rätt trevligt att få vara med och säga sin åsikt, men samtidigt har jag ingen aning om vilken åsikt jag har. Jag tycker egentligen att alla partier har någon åsikt som är bra, men alla har också en hel del dåligt. Vad jag förstod tycker de egentligen väldigt lika om många saker, men de står ändå och säger emot varandra. 

Jag tänkte att debatten mellan socialdemokraterna och moderaterna skulle vara jätteintressant, det är ju liksom giganterna. Faktum var dock att moderaterna hade släpat dit en människa som var jättedålig på att prata. Han pratade oändligt långsamt och stakade sig hela tiden, vilket gjorde att han blev överkörd av alla. Sossarnas snubbe var inte heller rolig att lyssna på. Han hade jättedryg dialekt och klippte av orden hela tiden vilket gjorde att det var jättesvårt att höra vad han sa.  

Vad sjutton ska man tycka?
83047-15283047-151

83047-153


Det är lika bra att skylta med alla X'D.


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

näe, vad tarvligt, vi fick inga knappar. ;____;

Jag heter: Malva

Jaa, värsta iivil..

2006-09-13 @ 21:42:40
Jag heter: Sara

Malin: De hade sådana på sina bord, så det var bara att roffa åt sig :)

Malva: Visst är det X'D

2006-09-14 @ 18:08:03
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback