Trafikskolan

Mor och jag var på trafikskolan i morse och gick handledarkursen inför bilkörning. Jag kan inte begripa att jag snart får sätta mig bakom ratten på en bil. Jag har inte särskilt höga tankar om mig själv och är säker på att jag kommer sluta i diket eller så, men det visar sig. På måndag ska jag på syntest på trafikskolan, sedan ska några papper skickas in till länsstyrelsen och när vi får en bekräftelse från dem får vi jag börja köra. En liten varning till alla som befinner sig på de mindre vägarna i Hoforsområdet. Snart kommer jag att infinna mig på vägen. Ducka.



Jag har precis bakat en äppelpaj. Jag är duktig. Även fast jag har ett recept med ganska tydliga instruktioner så måste jag fråga om precis allting. Jag är ingen hejare på matlagning. Om jag inte lyckas glömma den i ugnen eller några andra missöden inträffar så har jag en trevlig efterrätt ikväll *müms* 

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

trevligt med paj (fast äpple är inte min favvo). mamma har svängt ihop en mjölkchokladcheesecake, inte så gott.. ;)

Jag heter: Sara

Näe, äppelpaj är inte min favvo heller men nu var det så att mamma höll på och pillade med äpplen, typ gjorde mos och sånt så då kunde jag göra en sån paj också :)

2006-09-02 @ 19:14:41
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malva

okej, övningskör inte när jag åker till och från skolan, va? ;)

2006-09-02 @ 23:05:04
Jag heter: Sara

Det är nog bäst att du håller dig undan, fast jag ska köra på totalt otrafikerade vägar i början ^^

2006-09-03 @ 22:04:01
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback