Skadad?

Åh vad ledsen jag blir. Mitt tangentbort har fått allvarliga problem när jag skriver på MSN. Förutom bokstäverna A-Z och punkt är inga tecken på rätt ställe. De har liksom bytit plats allihopa. Jag hittade frågetecknet där understreck _ brukar infinna sig och å, ä och ö hittas ingenstans. Det betyder att jag inte kan bygga några smileys, vilket är min stora specialitet när jag skrivet. Det är ju helt omöjligt att få något att se uttrycksfullt ut annars. Det är tur att det bara är på MSN det dampar sig, men MSN är ju min dråååg. Jag får sooorg. Ska nog prova att starta om datorn lite.

Uppdatering
Vad himla ägd jag känner mig. Det var ju inte ens något stort problem. Malin upplyste mig om att den bara hade lyckats byta språk till Engelska, och att det bara var att byta tillbaka genom att trycka på en liten knapp. Löjligt.

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

hoho, men nu vet du ett enklare sätt att lösa problemet ;)

Jag heter: Sara

Tack för tipser hörru ^^

2006-09-10 @ 20:15:03
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Sara

jaa, eller tipset då X'D

2006-09-10 @ 20:15:19
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback