Shoppingrunda

Mor och jag var till Valbo idag. Syftet var huvudsakligen att det var dåligt väder och inte fanns något annat att göra. Ett annat godtagbart skäl var att jag skulle på IKEA och inhandla en klocka till vårat grupprum i skolan. Jag blir så himla störd på att det inte finns klockor någonstans på den där skolan, men nu finns det snart en i vårt rum i alla fall. Jag köpte även några små speglar och tre små kaktusar att placera i det där rummet. Även om ingen annan har lust att inreda något så kan väl jag göra det litegrann. 

Sedan åt vi på IKEA, det är mums. Jag käkade kotlettrad, det är megamums. Och de har världens godaste salladsdressing. 

Sedan traskade vi ner till de övriga butikerna. På Cervera köpte mor (på min inrådan) en konstglasboll som man placerar på något slags lampa så att den ser ut att lysa. Jag fick henne även att inhandla två påslakanset inne på Hemtex, (det kan ju råka bli så att jag lånar det ena någon gång ibland). Själv köpte jag en svart tunnstickad trekvartsärmad tröja på H&M och en svart/grårandig tröja på DM som jag hittade när mamma höll på och provade kläder där. Jag köpte även en liten behändig handkräm på Kicks. 

Det kan hända att det kommer lite bilder inom kort.

 

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

jag har en svart tunnstickad trekvartsärmad tröja från H&M. :)

Jag heter: Sara

Jag vet, men lika bär leka bäst ju :P

2006-09-04 @ 21:25:55
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malin

alltid X)

2006-09-05 @ 16:35:39
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback