Redovisningen

Jag överlevde den första redovisningen, och fy sjutton vad skönt det är då. Det känns faktiskt som om det gick ganska bra till och med. Vi lyckades flirta till oss att få redovisa som grupp nummer två, vilket nästan är det bästa. Det blev av någon anledning jag som tog initiativet och det kändes okej. Vi råkade drulla till det lite i början genom att vi inte riktigt hade gått igenom vem som skulle prata om vilken punkt där, men när vi skulle prata om vårat eget ämne gick det helbra. Jag är jättenöjd med gruppens insats och min egen gick även den bra. Jag tittade inte alls så mycket på min fusklapp som jag trodde att jag skulle behöva göra och det hakade inte upp sig någonstans heller. Wooohoo.

På tisdag är det det där jefvla matteprovet. Jag måste plugga matte som en galning i helgen, vilket medför att jag inte kommer få tid att läsa på svenskan. Jag kan ju låtsas att jag prioriterar matten framför svenskan vilket kommer betyda att jag kan agera helt oförberedd när det kommer till den saken. Smart Sara. Då kan hon ju inte gärna bry sig om jag halkar över den där tvåminutersgränsen lite. 

Snacka om att jag är lite tjatig, men i morgon ska jag på någon sorts utbildning i Sandviken, så då kan jag skriva om det. 



Meddela din åsikt
Jag heter: malin

bra att det gick bra!

men morr, jag ville ju leka med dig idag. :o

Jag heter: Sara

Jag var hemma från typ halv fem, men då hägrade matteboken :/ Vi får leka på Hoforshallen imorn :D

2006-09-24 @ 00:06:38
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: malin

wiie :)

2006-09-24 @ 00:09:41
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback