Gästrikeserien

Idag var det Gästrikeserien på hemmaplan i Hofors. Jag fick den stora äran att agera funktionär som vanligt. Av någon anledning blir jag alltid satt som tidtagare, och av någon ännu underligare anledning får jag alltid någon av ledarbanorna. Idag fick jag bana fyra, och eftersom vi körde på bana två till sex var det den absoluta ledarbanan. Det betyder att man har en simmare i precis vartenda heat. Det är dock ganska roligt att vara funktionär, man känner sig liksom lite viktig. Fast det är rätt enformigt och man blir trött och det är varmt och man får huvudvärk och dylikt. Dessutom får man ha på sig en svart tröja som det står funktionär på med neongula bokstäver. Dessa tröjor finns i tre storlekar; L, XL och XXL och jag brukar alltid vara lite sent ute och få en XXL. De blir liksom långklänning på mig och det blir varmt så man håller på att smälla av. I dag var jag dock snabbare än blixten och haffade en L medan det fanns sådana kvar.


Jag fick även träffa Malin idag och det var ju år sedan. Hon ville leka med mig igår, men då var jag i Sandviken och dessutom var min mobil död så jag såg inte hennes SMS. Vi måste leka snart, det får nog bli på någon av studiedagarna nästa vecka. Jag försöker få henne att förstå att hon ska komma och hälsa på mig på Björkhagsskolan men det går inte så bra. Rackarns.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

meh, läskigt att hälsa på dig. tänk om tvåorna eller treorna bits! :O

Jag heter: Sara

vi bor inte på samma våning som nån av dem. jag ser i princip aldrig varken tvåor eller treor. det är bara en massa lärare som springer omkring på våran våning hela tiden.

2006-09-25 @ 21:27:18
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback