Det var längesen nu..

..men här kommer en efterlängtat lista >8)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Nejnej, skulle kunna betala för att slippa det
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla har sin charm 
Laddar du hem musik och film från internet? Oj då..
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Bli väldigt glad
Vad är det bästa med julafton? Glädjen och gemenskapen åsså julklapparna förstås, fast jag tycker att det är lika roligt att ge som att få.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jag tänker ofta på vad andra tycker om mitt utseende
Är du skyldig någon pengar? Nej, jag tror jag är kvitt med alla nu :P
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Just solglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte ett dugg
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Senast nio om jag ska lyckas somna på kvällen sen
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Den som råkar stå i vägen för den
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Aldrig, jag tror inte att jag skulle tjäna på det
Hur länge varade ditt längsta förhållande? I hela 15 minuter
Har du piercing? Tre i öronen bara
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mamma
Vad slösar du mest pengar på? Jag är ingen shoppingfanatiker, men kläder är ju dyrast
Vill du gifta dig? Eventuellt
Vill du ha barn? Antagligen
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Oftast, men ibland stänger jag inte ens dörren.
Vilka länder har du varit i? Finland, Danmark, Estland, Lettland, Tyskland, Österrike, Malta, Cypern, Grekland (Kreta) och Kanarieöarna (Lanzarote x2, Teneriffa), som väl hör till Spanien.
Solar du ofta? Ja, förutsatt att det är soligt och varmt. Vågar inte riktigt lägga mig i ett solarium.
Är du bra på att laga mat? Om den som utsätts för min kokkonst tycker om pasta eller pulvermos så.
Vad dricker du för alkohol? Etanol är mig veterligt den enda alkoholen man tål. ^^
Vad tycker du om monarkin? Den stör mig inte
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa
Vad har du för klädstil? Ganska neutral tror jag
Är du flygrädd? Nej, me love, i alla fall starten och landningen
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jag skulle tycka om det om jag jobbade på en krog, just nu bryr jag mig inte.
Hur vig är du? Ganska ordentligt faktiskt, kan utan problem lägga ansiktet mot knäna sittandes eller ståendes med raka ben.
Vad dricker du helst när du är törstig? Något smaksatt, gärna saft
Vilken är din favoritglass? Solero Red Fruits
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte, det finns liksom ingen att fråga
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget, dessutom behöver man väl inte sörpla.
Vilket mobilmärke föredrar du? Eftersom jag har en Samsung så säger jag väl det.
Vill du gå ner i vikt? Nej, men skulle gärna omvandla lite överblivet bläff till muskler.
Vad har du för personlighet? Snäll men ibland lite överlägsen kanske, glad och positiv när det passar.
Har du varit deprimerad? Det kan man nog kalla det ja
Tycker du om sushi? Oooaaahh, rå fisk, det skulle aldrig falla mig in att prova det.
Tror du på livslång kärlek? Det lär visa sig
Vad äter du helst när du ser på film? Är jag på bio vill jag ha popcorn, annars trycker jag in något som finns till hands.
Lever dina föräldrar tillsammans? Jupp
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej, jag anser att det är våld och jag hatar våld.
Har du tandläkarskräck? Näe inte direkt, men jag hatar när de ska pilla en i halsen.
Vad heter du i mellannamn? Till min fasa har de gett mig namnet Louise
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kväll, vet fan inte hur många gånger jag har svarat på denna fråga i listor nu.
Vilken ögonfärg har du? Lyckligt utrustad med gröna ögon, men ibland ser de dock gråa ut.
Vilken hårfärg har du naturellt: Den jag har nu, kan den kallas gyllenblond tro?
Biter du på naglarna? Tyvärr, men när jag låter bli kan jag lyckas få dem riktigt långa.
Är du beroende av något? Att känna trygghet
Hur ofta motionerar du? När det är som allvarligast blir det någonting varje dag. Annars är det väl 4-5 gånger i veckan

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

pasta med bacon!

Jag heter: Vikki

Åh, det där med att vilja känne trygghet känner jag igen mej i! Tyvärr inträffar det för sällan...

2006-09-24 @ 22:59:10
bloggintresserade klickar här: http://vikkisblogg.blogspot.com
Jag heter: Sara

Malin: Precis, vi äger ju alla på att steka bacon ^^
Vikki: Ja, det är viktigt det :)

2006-09-25 @ 21:14:31
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Jocke

Hej,
coolt att du är så vig. Kan du gå ner i spagat oxå?

Mvh

// Jocke

2007-05-03 @ 14:13:11

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback