Simledarutbildning

Egentligen har jag inte alls tid att blogga. Jag borde skriva en kemilabbrapport, vilket väl var huvudanledningen till att jag gick till datorn överhuvudtaget. Jag borde även överväga att jobba lite matte, men det känns inte så lockande. Jag har ett psykologiarbete att bygga och ett kemiprov att plugga till, dessutom ska jag snart ha prov i samhällskunskap. Tänkte bara meddela att jag nu har gått första steget i svenska simförbundets ledarutbildning, så nu är jag utbildad tränare. Koolt värre. Efter jul får jag och Malin förmodligen börja med en egen liten grupp, några små baddare. Det ska bli rätt spännande faktiskt fast läskigt också. Utbildningen var riktigt rolig. Vi var tolv deltagare, sex hoforsare och sex anti-hoforsare. Igår var vi på folkan hela dagen och hade lite teori och diskussionsövningar och idag var vi på simhallen och utövade praktik. Det var det som var roligast. Vi utövade en massa övningar som det är meningen att vi ska göra med våra små simmare sen. Sedan hade vi lite konstsim och simhopp också, dock inte alltför avancerat.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

mah, vet du vad jag kom på? vi skulle ju ha visat våran titanic som vi lärde oss av täbyssen! XD

Jag heter: Sara

haha.. ja, men det fanns ju inte så mycket plats att sjunka på i lilla XD

2006-10-09 @ 17:18:13
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback