Rightbaymarket

Wohoo.. Lyckades flirta till mig tre timmars ledigt idag för att åka med mor min till Rättvik och gå på marknad. Hooray everybody. Jag missade lite naturkunskap, men de skulle visst hålla på och koka vatten på femtioelva olika sätt och det lät faktiskt inte så givande. Tog alltså tillflykten till Rättvik istället och det var nog roligare. Traskade omkring där i några timmar och blängde och inhandlade lite trevligheter. Närmare bestämt en plånbok, åtta par heltuffa strumpor och nån kool lampgrej. Det sista var något impulsartat, men what ever. Jag vidgar mina vyer något dramatiskt, för jag köpte en korv med både senap och ketchup på, jag är ju så kool. By the way var det ganska så kallt, men det hör till.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback