Boxersiceutövande

Nyss hemkommen från ett överjävligt jobbigt Boxersicepass. Jag vet inte ens hur det stavas, men jobbigt var det. Den här gången var det bara Hanna, Elin, Rebecka och jag. Malin är visst lite halvsjuk eller så. Det var en annan instruktör den här gången, och bara uppvärmningen var nästan jobbigare än hela förra passet. Jag höll verkligen på att avlida. När jag stod och höll ut armarna för att Hanna skulle slå såg det verkligen ut som om jag fått Parkinson eller liknande, jag var helt darrig. När vi sedan avslutade med en massa utfallssteg så vickade jag för att mina ben var så himla skakiga, det fungerade inte. Jag säger bara det, ojoj. Får se om man kan röra sig imorgon, just nu är jag sådär mysigt matt och musklerna bara protesterar när jag försöker transportera mig. Det var riktigt drygt att bara gå upp för trappan. Och jösses vad jag är gnällig.

Dessutom fick jag reda på hur matteprovet gick idag; VG+, wohooo. Jag trodde verkligen knappt att jag skulle få VG när Anders var så där överdrivet positiv och berättade hur gräsligt besviken han var på alla. Jag är i alla fall nöjd med det. Imorgon får vi se vad vi har gjort fel på, då kanske jag inte är lika nöjd längre.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

höhöhö, tur att jag inte var med säger jag bara. ;) men jag var (är) faktiskt halvsjuk OCH pluggade biologi. jeeh. suck.

bra att det gick bra på matten iaf! :) hehe, klara och jag hade gemensamt oförstående idag, ingen av oss fattade ett tal, trots att vi räknat och fått rätt och trots att birgitta förklarade det flera gånger. håhåjaja.

Jag heter: Sara

Jo, du var väl det :)

jorå, jag är fortfarande nöjd med det, fast jag förstår inte riktigt var han har dragit tio poäng nånstans för jag tyckte att jag hade nästan fullt överallt, fast det är inte poängen som avgör vad man får för betyg och det är ju rätt bra :)

2006-10-05 @ 19:47:42
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback