BINGO!!

ber om ursäkt att det blivit så långt mellan bloggandetillfällena på sistone. det suuger. jag vill blogga hela tiden, men jag orkar inte. jag borde ha onlinekontakt med min hjärna så allt jag vill skriva hamnar i bloggen av sig självt. Vad enkelt det skulle vara då. när bloggade jag sist? shit, i måndags, det är ju fem dagar sedan. oops. i tisdags blev det inget boxersice eftersom jag skyllde på att jag skulle plugga. inte fasen pluggade jag. jag har nog ingen vidare diciplin, jag har en hel hög med prylar att göra men allting stannar där, jag kommer inte längre än till att det borde göras. det hade till exempel varit lite smart att ta sig an psykologin som jag ligger några mil efter i nu. eller det gör jag väl inte, men det känns som om det skulle vara lite bättre om jag var klar med det. sen måste jag även läsa ut min bok nästa vecka. jag har läst 130 sidor av bokens totalt 400 så det blir till att ligga i. när man har en massa annat pluggande är inte läsning det jag prioriterar men för tillfället är ju även det plugg. på onsdagen var jag till tandläkaren och det är ju inte så galet roligt. jag fick laga en tand och det var ju inte så koolt. bedövad blev jag, så det bara stänkte om det. jag kände mig ungefär som en sån där hund med för mycket skinn. halva ansiktet kändes helt uppsvällt och snuskigt. jag passade även på att fixa en tid hos tandläkaren för operation av min läpp. jag har tänkt att jag ska fixa till den i ungefär fyra år, men det har inte blivit mer än funderingar. nu har jag i alla fall en tid, så nu kan jag fundera en månad till om jag ska göra det eller inte, just nu lutar det åt inte. efter det packade jag ihop och åkte hem. jag kunde ju knappt prata och jag skulle inte kunna äta något, hur sjutton skulle jag kunna ha engelska? när jag kom hem tittade jag på film i väntan på att läppen, tungan och kinden skulle bli normala igen så att jag skulle kunna äta något. jag hade varit hungrig sedan nio men kunde inte äta förrän halv tre. roligt.se. jag tänkte att jag skulle plugga kemi sen, men när det kändes som om jag kunde det så tog jag mig inte för med något annat istället utan jag gick till datorn. smaaart. träningen gick åt helvete. jag överlevde insimmet men sen gick jag upp. jag höll på att frysa ihjäl samtidigt som jag kände migallmänt seg och hängig. sen körde jag hem, och den här gången gick mörkerkörningen mycket bättre än förra gången även om jag tycker att det är otäckt att inte se vad jag gör. torsdag innebar inte så mycket. ännu en dag när jag skippade träningen för pluggande som inte blev av. jag vet inte vad jag håller på med. idag hade jag kemiprov, och det var precis så antisvårt som jag hade inbillat mig, och som lennart tjatat om, så jag behövde inte plugga till det heller. jag satt ändå med kemiboken och såg dum ut ett par timmar igår, men det jag gjorde då kunde jag ju redan. vi gjorde även några tappra försök att enas om en färg till grupprummet men det tycks vara totalt omöjligt. lina vill ha lila väggar men det är alla vi andra totalt emot. lina vägrar kompromissa och det gör vi också. vi är dock halvöverens om en färg som är lite grålila, men lina är pesimistisk och anser att den är för mörk. det blir nog ingen ommålning i vårat rum. fast vi är lite inne på att det ska vara fixat till höstlovet så vi får nog ligga i litegrann om det ska bli nåt. den som har läst det här nu har säkert stört ihjäl sig på att det är i ett stycke, att det saknar versaler och att det inte är korrigerat i word och därför innehåller en massa tangentmissar och dylikt, men nu är det ju färdigläst så nu behöver man inte störa sig längre, för jag ska nog skärpa mig.


Meddela din åsikt
Jag heter: Qaroline

Skaffa rosabandet i hörnet i din blogg du också
för mer info se min blogg!

Jag heter: malin

vi kanske borde gå en diciplinkurs, du och jag..

2006-10-14 @ 23:22:29
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se
Jag heter: Sara

aah.. det lutar nog åt det hållet..

2006-10-14 @ 23:52:35
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback