Världshistoriens slappaste skolvecka är till ända.

Tänk om det vore så här jämt. Det skulle väl i och för sig bli ganska långtråkigt och kännas måttligt meningslöst kanske. I alla fall, på måndagen började jag kvart över åtta och slutade två, det var väl ganska vanligt, en timme tidigare bara. På tisdagen började jag halv ett och slutade halv fyra, myys. På onsdagen började jag halv elva och slutade två, ännu bättre. Torsdagen slog alla rekord i meningslöshet. Jag började halv ett och slutade två, gick till skolan och hade psykologi i en och en halv timme. Jag åkte dock dit till halv tio för att hinna måla lite, och för att vara säker på att hinna få mat. Fredagen var nog nästan värre ändå. Jag åkte till skolan till kvart över åtta och hade två timmar matte innan jag slutade för dagen. Då var jag kvar till halv ett och målade med Emma, men ändå. 

Imorn ska jag in till Gävle och kolla på Gästrikeserien. De har inte tingat på att de behöver några funktionärer, så jag ska nog inte behöva anstränga mig något. Förhoppningsvis får jag köra dit också, om det inte är sådant snuskväder som det har varit idag. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback