Farfar 90 år

Idag skulle min farfar ha fyllt 90 år, om han nu inte hade dött för ungefär 15 år sedan. Farmor tyckte i alla fall att det var värt att tänka på, så hon ville att vi skulle komma hem till henne och fika lite. Vem tackar nej till det? Hon hade, med pappa som ombud, inhandlat sån där budapeststubbe eller vad det nu heter. Det är i princip bara grädde, med ytterst lite maräng och att par mandarinklyftor. Jag kan inte med all världens vilja påstå att det är min favorit, men det funkar. I övrig har detta varit en slödag av högsta klass. Det känns inte bra eftersom jag har hur mycket som helst att göra, jag orkar inte engagera mig jämt. Det tog mig en hel fotbollsmatch att läsa tio sidor naturkunskap, eftersom jag kollade mer på matchen än i boken och dessutom fick för mig att jag skulle gå och duscha mitt i. Nu ska jag i alla fall försöka skriva en labrapport från i fredags medans jag kommer ihåg vad vi gjorde.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

oj, 90 är mycket. grattis, typ (:

Jag heter: Sara

Jo, men saken är den att han har varit död i snart 15 år ^^, men ändå :P

2006-11-28 @ 16:10:43
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback