Tröök

Vad ska man göra? Varför är allt så himla tråkigt? Dagarna går utan att något upphetsande sker. Idag har jag, ja vad fan har jag gjort? Absolut ingenting. Jo, jag var ute och gick med mamma. Stavgång, det ser så himla töntigt ut men det är faktiskt roligt. Efter det då? Tja, vi gick och badade sen eftersom vi blev lite svettiga. Efter det har jag enbart legat och läst på terrassen. Jag började i en ny bok igår. Nu läser jag Hästarnas Dal av Jean M Auel. Det är del två i en serie på fem böcker som handlar om en cromagnonflicka vid namn Ayla. Läs dem, min erfarenhet säger att i alla fall första boken är jättebra, i övrigt kan jag inte uttala mig.

Jag hugger i sten
Jag tror att jag sakta börjar se en kontur
Några armar och ben
Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback