Storshopping

HAHA.. Malin och jag var och handlade idag, med handla menar jag nu inte sån här trevlig shopping inkluderande kläder och dyligt. Den här gången handlade det om tantshopping. Vi köpte mat. Det är ju så att vi ska ut och tälta på fredag, det kan ju ingen vid det här laget ha undgått. Ska man tälta behöver man även förtära en del. Det löjliga är att vi fick den stora äran att handla åt alla. Det innebär att vi köpte omkring 10 liter läsk, det kändes bara en aning löjligt. Förutom det köpte vi 30 korvar, 34 korvbröd, plastmuggar, plastskedar, en massa yoghurt, 3 liter äppeljuice, myggstift, myggspiral, myggolja och 9 batterier. Gooooo FRILUFTSLIV. 

Malin åkte med hem hit sen, vi blängde på Madagaskar. Den filmen är verkligen jättesöt, ja, jag diggar  den. Karaktärerna är verkligen klockrena, världens humor.

~Bara le och vinka, le och vinka~

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

muggstifs och muggspiral? jaja, jag tycker då att det heter mYggstifT (om du nu menar myggstift, vi köpte väl inget sånt? O_o) och mYggsprial, men det är ju ömsesidigt.. ;D

Jag heter: Sara

Ääääsch, lite stavfel bjuder jag på^^. Mor min hade köpt ett myggstift åt oss och jag räknade med det. XD

2006-06-29 @ 21:36:52
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback