Skola igen

Jag orkar inte hålla på och hälsa varenda gång jag skriver, men känn dig gräsligt välkommen om du vill.

Idag fick man den stora äran att masa sig upp tidigt och traska till skolan igen. Rackarns. Jag vill ha evig helg, fyra dagar är för lite.

Det känns så meningslöst att gå till skolan när man i alla fall inte har någonting att göra när man är där.  Så här såg min skoldag ut idag:
Lektion 1: Håltimme
Lektion 2: Gå till syslöjden och pilla lite på klänningen som nästan är klar.
Lektion 3: Filmtittning
Lektion 4: Sitta på tekniken och bygga ett par örhängen (lärorikt minsann)
Lektion 5: Lunch
Lektion 6: Mentorstid.

En aning sorgligt. Vi hade sista mentorstiden idag. Jag tycker faktiskt om mina mentorer, i alla fall den ena. Ännu sorgligare var att det var sista lunchen tillsammans med Gänget (det vill säga Malin, Malva, Måns, Rebecka och alla andra trevliga åttor som inte är otrevliga) på Haga.

På lunchrasten dampade jag ur litegrann. Malin funderade allvarligt om det var droger i min korvstroganoff, misstänker nästan det jag med ;"D. Vi låg på scenen i aulan och betraktade taket och jag konstaterade att en lampa var olik alla andra, men det visade sig att det fanns 8st sådana. 

Har även bestämt mig för att släpa hit ett gäng folk på fredag. Både mor och far ska till Edsken och äta, dock inte tillsammans. Då tar jag tillfället i akt. Malin, Malva och Hanna kommer hit, kanske Rebecka också. Vi ska nog kolla på sjätte sinnet igen, så kanske man förstår den.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Malään

Haha, du dampade ur ORDENTLIGT! XD

Jag heter: Malva

Det gjorde ju vi lite halvt åxå. XD

2006-06-07 @ 22:06:45
Jag heter: Malin

Men Sara dampade mest! XD

2006-06-08 @ 21:04:24
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se/
Jag heter: Malva

JO, det förståss XD

2006-06-08 @ 21:30:43

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback