Sandcheck

Idag har jag varit med Hanna, bara med Hanna för en gångs skull. Det var verkligen jättelängesen det var bara hon och jag.

Vi undersökte hållbarheten hos vårt tält. Det är faktiskt ganska illa däran, men det gick med viss möda att resa och vi bör nog överleva en natt i det. Jag misstänker att grannarna ville sätta idiotstämpel på oss när vi smällde upp ett fult gult tält mitt på gräsmattan. Men vi plockade ner det igen sen så.

Sen gav vi oss iväg till tältplatsen och inspekterade den. Svaret på undersökningen blev sand. Sannäs består till stora delar av sand. Det som inte är sand är skog, så det kan nog bli lite bekymmersamt att få upp tälten där men det ska säkert lösa sig alldeles utmärkt.

Hanna har precis åkt hem, eller hon skulle förbi vid Rebecka en vända först, så nu sitter jag här i min ensamhet igen (shit vad poetiskt det lät). Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Fast i brist på annat finns det alltid fotboll på TV, eller så kan jag ju alltid sitta här. Det blir nog så.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback