Promenadbad

Har just varit ute och traskat med mor och far. Vi gick runt över åkrarna, jag tror det blev ungefär 6 km. Långt och varmt. Jag var klädd i shorts och bikini men höll på att koka över ändå. Jag hade även placerat min hypersäkksiga solskärm på huvudet och tagit på mig mina tuffa cykelsolbrillor. Jag såg ut ungefär som en golfnörd. 

När vi kom tillbaka gick mor och jag och slängde oss i sjön. Far har fortfarande inte premiärbadat. Han är feg. 


It's a bright June afternoon, it never gets dark
Here comes the sun

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Haha, golfnörd = säkksii! 8'D

Jag heter: Sara

Jaa, vit solskärm, hästsvans och blåa fula solglasögon i fjållmodell. Kan det bli bättre?

2006-06-18 @ 19:10:41
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malva

Hah, jag har inte heller badat än X''D

2006-06-22 @ 22:23:02

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback