Fußball über alles

Yeah.. 2-2. Det innebär att de arma stackarna i vilket fall som helst gick vidare i det där lite halvlustiga mästerskapet. Dock kommer de att få möta Tyskland. Fotbolls-VM går ju för sjutton i Tyskland. Det måste innebära hur mycket tyska fans som helst och ett lag som säkerligen inte så himla gärna förlorar på hemmaplan. Varför kunde de inte ha vunnit den här matchen för, då hade de ju fått möta Ecuador istället, det skulle låta mer positivt.

Så nu tar vi och vinner på lördag så blir alla glada och nöjda.

Champions, We will be champions
Yellow and blue
Just like the sun in heaven
The magic eleven



Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Pappa muttrade nått om att om vi mött Ecuador istället och vunnit hade det antingen blivit Argentina eller Holland efter. Roligt.. X) Jag tror att Sviiiidänn åker ut på lördag, HEJ positiv! Jag tycker att svenska laget är överskattat. ;) Men jag hejar glatt ändå, svensk som jag är (den tyska fjärdedelen ignoreras kraftigt XD Fast förresten, jag kan bara vinna på lördag, Sverige mot Tyskland, höhö jääh! ^^)

Jag heter: Malva

Jag tycker att all fotboll kan slänga sej i väggen! Och ska några vinna så är det Finland! HEJ nationalistisk!! XD

2006-06-22 @ 22:19:36
Jag heter: Sara

Bra Malva, det är synd bara att Finland inte ens deltar X""D

2006-06-23 @ 13:31:16
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malva

Exakt, det visar ju på att dom är typ bland dom smartaste i världen! Därför borde dom vinna!

2006-06-23 @ 21:15:05

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback