Fotbolls-VM

Dagen inleddes som vanligt med att vakna. Den manövern skedde idag en aning sent eftersom jag hade lite gästartister här. Jag tror vi vaknade halv elva ungefär, så gräsligt sent var det inte ändå.

Sen gick det hela i en rasande fart. Mina gästartister blev hämtade redan klockan tolv, av okänd anledning. Jag tror att de iallafall delvis skulle hem till Rebecka. 

Jag var alltså solo redan klockan tolv och det var ju inte så himla upphetsande. Därför åkte jag med mor och far och köpte blommor, det gjorde ju inte precis saken bättre men men. Det ledde till att jag fick plantera när jag kom hem, oj vad glad jag blev. 

Fotbolls-VM har börjat, men det hade kunnat börja bra mycket bättre. 0-0 mot Trinidad & Tobago, det var riktigt pinsamt. Eftersom jag inte är någon expert på själva spelet (bara bakgrundsfakta *host*) vet jag inte vad som gick fel, förutom att bollen inte hamnade i mål, och det är ju en avgörande anledning till att det blev just 0-0. 

Jag vill ha sommarlov nu.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback