Filmtittning

Idag har jag spenderat min inte allt för dyrbara tid hemma hos Malin tillsammans med en hel hög andra människor. Det var jag (logiskt nog), Malin (ännu mer logiskt eftersom vi var hos henne), Hanna, Rebecka, Roghe, Malva och Måns. 

Vi blängde på film, eller mer exakt Sjätte Sinnet . Den var bra men ganska obegriplig stundtals. Det tog sin lilla tid innan man förstod vad filmen egentligen handlade om. Lite småläskig var den också.  

Efter även diverse blängning på HippHipp (=kul) tog vi tillflykten till Parma, där vi utövade konsten att sitta 6 personer vid ett ganska jättelitet bord och samtidigt äta. Malin var utan pengar och kunde inte inhandla något, men hon snodde stora delar av Roghes pizza istället, elakt. 

Nu när jag skriver det här har de övriga fem (Rebecka har också avvikit) spenderat lite mer än en halvtimme i biomörkret. De ansåg nämligen att de skulle gå och se Da Vinci-koden, men den har jag redan sett. Rackarns 

  


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback