Värsta macho..

Idag kom avslutningskortet och avslutningskatalogen. I jämförelse med kortet som jag tidigare publicerat kan konstateras att det var en radikal förbättrnig. Jag sitter nämligen inte och rättar till klänningen *puust*, men jag anser att jag sitter skitfjolligt med benen, annars var det bra. Jag fattar inte varför inte fotografen kunde tala om hur folk skulle sitta, alla sitter liksom olika och det ser jättelöjligt ut. Dessutom gjorde avsaknaden av den vita axeln i bildens högra nederkant och avsaknaden av det paraply som Mattias Viklund hade över halva ansiktet bilden lite proffsigare.

Meddela din åsikt
Jag heter: Malva

Sara: vad sägs om att fortsätta diskussionen Malin inte ville ha på sin blogg här istället? XD

Men vaddå? Jag fattar fortfarande inte...

Jag heter: Sara

Nähä, men fråga Hanna eller Rebecka då, de kanske förklarar bättre än jag.

2006-07-13 @ 17:38:57
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malva

Men dom har inga bloggar, och är sällan ute på MSN, så det blir svårt att fråga dom på ett tag..
Så då kan ju du försöka förklara varför på ett tydligt och kortfattat sätt?

2006-07-14 @ 13:16:16
bloggintresserade klickar här: http://malvita.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback