Show me your leg X""D

En rätt så trevlig dag i många avseenden. Jag började med ett desperat försök att städa mitt rum, eller jag bytte lakan och slängde upp allt som låg på golvet i sängen istället. Det betyder att sen när jag ska gå och lägga mig så hamnar allt på golvet igen X"D. Sedan åkte jag upp till Hofors med mor min. Jag har de senaste dagarna blivit stamkund på banken. Idag var jag där för tredje dagen i rad, det är rätt komiskt. I fredags var jag där för att jag planerade att skaffa mig ett id-kort, men då var inte mitt foto godkännt (jag trodde att det skulle fungera med skolkortet, men det gjorde det visst inte). Igår var jag där för att mitt bankomatkort hatar mig, de fick skicka efter ett nytt så nu får jag ett som jag kan handla på. Det var trevligt tyckte jag, men då skulle jag vara tvungen att ha en legitimation så jag hamnade på banken idag igen. Den här gången med ett nyknäppt passfoto i högsta hugg. Inom fyra veckor får jag mitt leg, vilket borde innebära att jag har det innan skolan börjar. Trevligt



Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

jeh, vi såg din bil. ^^

Jag heter: Malin

(eller, eran bil kanske..)

2006-07-12 @ 16:49:40
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se/
Jag heter: Sara

Ja, men jag är i alla fall delägare i den XD

2006-07-12 @ 20:58:47
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malin

jeeh 8)

2006-07-12 @ 21:35:20
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback